Retour- en Terugbetalingsbeleid
Retourneren van producten:
Ben je niet tevreden met je aankoop? Dan kun je de producten in originele staat binnen 30 dagen na levering retourneren (gelieve het verzendbewijs met track & trace te bewaren). Zodra wij de retourzending hebben ontvangen, wordt het aankoopbedrag terugbetaald. Alle retourzendingen dienen vooraf te worden aangemeld via onze klantenservice.
Ik heb een defect artikel ontvangen:
Heb je een defect artikel ontvangen? Neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice via support@woon-paleis.nl en geef de volgende informatie door:
-
Je bestelnummer
-
Welk artikel beschadigd is
-
Een korte omschrijving van het probleem
-
Fotobewijs van de schade
Is je pakket beschadigd tijdens de levering? Maak dan een duidelijke foto van de schade en stuur deze direct naar onze klantenservice.
Let op: claims voor beschadigde pakketten moeten binnen 7 dagen na de leverdatum worden ingediend. Zonder bewijs van schade dat door onze klantenservice is goedgekeurd, kunnen wij geen terugbetaling, tegoedbon of vervangend product aanbieden.
Ik heb het verkeerde artikel ontvangen:
In het onwaarschijnlijke geval dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen, neem dan direct contact op met onze klantenservice via support@woon-paleis.nl en geef de volgende informatie door:
-
Je bestelnummer
-
De naam van het artikel dat je niet hebt ontvangen
-
De naam van het artikel dat je wél hebt ontvangen
-
Een foto van het ontvangen artikel
Omruilen:
Helaas is het niet mogelijk om artikelen om te ruilen. Wil je toch een ander product? Dan adviseren wij het artikel te retourneren en vervolgens het gewenste product opnieuw te bestellen.
Voor defecte producten:
Als een product defect is, beschadigd is tijdens transport of op een andere manier gebreken vertoont, worden er geen retourkosten in rekening gebracht.
Als ik een artikel wil retourneren:
Heb je per ongeluk het verkeerde product besteld, past het niet of wil je het toch niet meer? Dan ben je als klant verantwoordelijk voor de daadwerkelijke verzendkosten en het verzendbewijs van de retourzending.
Retouradres:
2nd floor, Building 9
No. 887 Changchun West Rd.
China (Zhejiang) Pilot Free Trade Zone
Jindong District
Jinhua, Zhejiang
CHINA
Heb je nog vragen of hulp nodig? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via support@woon-paleis.nl – we helpen je graag verder!